Tüketiciye Yönelik Büyüme Stratejisi
İster perakendeci, ister marka veya bir tüketim malının veya hizmetinin değer zincirindeki başka bir oyuncu olun, başarınız nihai olarak tüketicinin çekici bir değer öneriniz olduğuna inanıp inanmadığına bağlıdır. Bu nedenle Menso Danışmanlık'ın büyüme stratejisine yaklaşımı her zaman tüketiciden başlar. . . buna “tüketici odaklı” büyüme stratejisi diyoruz. Yaklaşımımız, tüketiciyi sağlam büyüme stratejisini bilgilendirmek için gerekli bilgi tabanını oluşturmanın merkezine koyuyor. Adreslenebilir pazarınızdaki tüketicilerin derinlemesine anlaşılması, büyüme ve değer sağlamak için doğru stratejilerin belirlenmesinde merkezi bir rol oynamalıdır. Bunun temel bileşenleri şunları içerir:

•    Hedef tüketicileriniz kimler (ve değil)? Onları tanımlayan tutum ve davranışlar nelerdir?
 
•    Ne kadar harcamayı temsil ediyorlar?
 
•    Ne zaman, nerede ve nasıl alışveriş yapacaklarını yönlendiren müşteri yolculuğu ve karar verme süreci nedir?
 
•    Bugün siz ve rakipleriniz bu tüketiciler arasında nasıl bir konumdasınız?
 
•    Göreceli olarak nerede avantajlı ve dezavantajlısınız?
 
•    Markanızın nerede oynama izni var?

Bu tüketici anlayışını, her müşterinin pazarının gerçeklerini ve pazardaki göreceli konumunu tanımlayan dahili faktörlerin (büyük ölçüde bir şirketin kontrolünde olan alanlar) ve harici faktörlerin (az ya da çok pazar tarafından belirlenen alanlar) nesnel bir görünümü ile destekliyoruz. o pazar yeri. Bu gerçek temeli bir araya geldiğinde, şirketin genel vizyonunu ve stratejik önceliklerini tanımlamanın temelini oluşturur.

Her müşteri durumu farklı olsa ve duruma özel sorunları ele almak için özel bir yaklaşım gerektirse de, tüketici odaklı çerçevemiz, müşterilerimiz için başarılı değer yaratan büyüme stratejileri oluşturmak için bel kemiği görevi görür.
 
Hızlı iletişim
  • +905544082397
  • info@menso.com.tr
İletişim Formu
Hızlı iletişim