Her özel sermaye ÅŸirketinin öncelik listesinin başında iki zorunluluk vardır: doÄŸru fırsatları seçmek ve sürprizlerden kaçınmak. Mens...
DevamıGerçek mekanda perakende satış, e-ticaretin büyümesiyle devam eden zorluklarla karşı karşıya, ancak maÄŸaza ölmedi. MaÄŸazalar, dijital ortaml...
DevamıPromosyon faaliyeti birçok perakendeci için önemli bir stratejik kaldıraçtır. Bununla birlikte, tanıtım programları maliyetli ve karmaşık...
DevamıÇoÄŸu Yönetici, stratejinin kalitesinden çok uygulamanın kalitesiyle ilgilenir. BaÅŸarılı strateji , entegre bir dizi seçenek ve organi...
DevamıGünümüz pazarında tüketiciler, fiziksel ve dijital kanalları sorunsuz bir ÅŸekilde entegre eden bir perakende deneyimi talep ediyor. ÇoÄŸu iÅ...
Devamıİster perakendeci, ister marka veya bir tüketim malının veya hizmetinin deÄŸer zincirindeki baÅŸka bir oyuncu olun, baÅŸarınız nihai olarak tüketicinin &cc...
DevamıMüÅŸterilerinizin gerçekte kim olduÄŸunu ve iÅŸinizle ilgili kritik stratejik kararlar almanıza yardımcı olmak için neye ihtiyaç duydukların...
DevamıGünümüzde firmalar, müÅŸteri yaÅŸam döngüsü boyunca katılımın tüm yönleriyle ilgilenmektedir. Åžirketlerin müÅŸteri d...
DevamıTüm performans fırsatları eÅŸit deÄŸildir. Odaklanmak için doÄŸru alanları belirlemeye, organizasyonu yeniden yapılandırmaya ve verimsizliklerin geri sı...
DevamıGünümüzün kurumsal zorlukları çok yönlüdür ve temel sorunları anlamak ve gerekli çözümleri oluÅŸturmak i&cced...
Devamı