Ticari Durum Tespiti

Her özel sermaye ÅŸirketinin öncelik listesinin başında iki zorunluluk vardır: doÄŸru fırsatları seçmek ve sürprizlerden kaçınmak. Mens...

Devamı

Dijital

Dijital devrim, iÅŸ modellerini yeniden ÅŸekillendirmek ve tüm endüstrileri alt üst etmek için basit e-ticaretin ötesine geçiyor. Tü...

Devamı

Yeni Mağaza Konseptleri ve Formatları

Gerçek mekanda perakende satış, e-ticaretin büyümesiyle devam eden zorluklarla karşı karşıya, ancak maÄŸaza ölmedi. MaÄŸazalar, dijital ortaml...

Devamı

Promosyon Stratejisi

Promosyon faaliyeti birçok perakendeci için önemli bir stratejik kaldıraçtır. Bununla birlikte, tanıtım programları maliyetli ve karmaşık...

Devamı

Strateji Yürütme

ÇoÄŸu Yönetici, stratejinin kalitesinden çok uygulamanın kalitesiyle ilgilenir. BaÅŸarılı strateji  , entegre bir dizi seçenek ve organi...

Devamı

Çok Kanallı Strateji

Günümüz pazarında tüketiciler, fiziksel ve dijital kanalları sorunsuz bir ÅŸekilde entegre eden bir perakende deneyimi talep ediyor. ÇoÄŸu iÅ...

Devamı

Tüketiciye Yönelik Büyüme Stratejisi

İster perakendeci, ister marka veya bir tüketim malının veya hizmetinin deÄŸer zincirindeki baÅŸka bir oyuncu olun, baÅŸarınız nihai olarak tüketicinin &cc...

Devamı

Tüketici Segmentasyonu

MüÅŸterilerinizin gerçekte kim olduÄŸunu ve iÅŸinizle ilgili kritik stratejik kararlar almanıza yardımcı olmak için neye ihtiyaç duydukların...

Devamı

Sadakat ve Müşteri Deneyimi

Günümüzde firmalar, müÅŸteri yaÅŸam döngüsü boyunca katılımın tüm yönleriyle ilgilenmektedir. Åžirketlerin müÅŸteri d...

Devamı

Performans iyileÅŸtirme

Tüm performans fırsatları eÅŸit deÄŸildir. Odaklanmak için doÄŸru alanları belirlemeye, organizasyonu yeniden yapılandırmaya ve verimsizliklerin geri sı...

Devamı

Organizasyon Stratejisi

Günümüzün kurumsal zorlukları çok yönlüdür ve temel sorunları anlamak ve gerekli çözümleri oluÅŸturmak i&cced...

Devamı
Hızlı iletişim
  • +905544082397
  • info@menso.com.tr
İletişim Formu
Hızlı iletişim