Dijital
Dijital devrim, iş modellerini yeniden şekillendirmek ve tüm endüstrileri alt üst etmek için basit e-ticaretin ötesine geçiyor. Tüketici sektörleri veya medya, yaşam bilimleri veya endüstriler olsun, değişimin hızı daha yeni artıyor. Robotik, yapay zeka ve Nesnelerin İnterneti ana akıma girerken, iş dünyası liderleri teknolojinin bir sonraki aşamasıyla şimdiden karşı karşıya.
Dijital fırsatlardan yararlanmak ve dijital tehditlerden kaçınmak için işletmeler, varsayımlara değil bilgiye dayalı olarak ilerlemelidir. Müşterilerimizin altı temel alanda dijital fırsatları değerlendirmesine ve ardından harekete geçmesine yardımcı oluyoruz: dijital strateji ve dönüşüm, dijital değerlendirme, kanal stratejisi, müşteri deneyimi, tedarik zinciri ve üretim ve dijital çalışma biçimleri.
Dijital Strateji ve Dönüşüm
Dijital çağda başarı, doğru analiz ve planlama gerektirir. Dijital trendlerin pazarınızı, müşterilerinizi, iç organizasyonunuzu ve tedarik zincirinizi nasıl etkileyeceğini eleştirel bir şekilde değerlendirmek, net bir strateji ve dönüşüm yol haritası geliştirmenin ilk adımıdır. Sırada, dijital ürünlerin, tekliflerin ve iş modellerinin geleneksel yapılardan nasıl farklı olabileceğini, farklı ekonomiler sağlayabileceğini ve farklı stratejik öncelikleri işaret edebileceğini anlamak yer alıyor. Bu gerçekleri kurumsal hedefleriniz, yatırım ve risk profilleriniz ve diğer faktörler ışığında analiz etmek, karmaşık bir dizi stratejik tercihe açıklık getirecek ve başarılı olmak için gereken öncelikleri, yatırımları ve kurumsal evrimi ortaya çıkaracaktır.
Dijital Değerlendirme
Dijital "ayak iziniz", pazara giriş yaklaşımınız, dijital dağıtımınızın ve ifadenizin gücü, dijital ve veri ürün portföyünüz ve olanak sağlayan varlıklarınız ve yeteneklerinizdir. Bu ayak izini müşteri beklentileri ve rekabetinizle karşılaştırmak, dijital yeteneklerinizin ve tekliflerinizin günümüzde nerede durduğunu ve dikkat edilmesi gerekebilecek belirli boşlukların olup olmadığını anlamanıza yardımcı olacaktır. Yakın ve uzun vadeli dijital öncelikleri bilgilendirecek fırsatları ve riskleri ölçeceksiniz.
Kanal Stratejisi
Günümüzde işletmelere sunulan birçok doğrudan ve dolaylı dijital ve fiziksel kanal göz önüne alındığında, doğru kanal ekosistemini geliştirmek karmaşıktır. Birçok şirket, ekosistemlerini eski kanal stratejilerinden ve yatırımlardan geliştiriyor ve bu da ileriye giden yolu daha da karmaşık hale getiriyor. Etkili bir dijital plan dahil olmak üzere çok kanallı bir strateji oluşturmak ve kanala özel taktikleri optimize etmek, satış ve pazarlama erişimini ve karlılığı en üst düzeye çıkarmak ve içsel çatışmaları yönetmek için çok önemlidir.
Müşteri deneyimi
Üstün bir kullanıcı deneyimi, müşterinin yolculuğu boyunca tüm önemli temas noktalarını hesaba katar, temel ihtiyaçları karşılar ve ideal olarak beklentileri aşar. İster tüketiciye yönelik bir perakendeci ister endüstriyel bileşen tedarikçisi olun, dijital çağ, satıcılarla nasıl etkileşim kurdukları ve kaliteli hizmeti neyin tanımladığı konusunda tamamen farklı müşteri tercihleri getiriyor. Bu gelişen ihtiyaçları anlamak ve buna göre yürütmek, yalnızca memnuniyet seviyelerini yükseltmekle kalmaz, aynı zamanda müşteri sadakatine yol açan gerçek rekabet avantajı da yaratır.
Tedarik Zinciri ve Üretim
Dördüncü sanayi devrimi kapımızda ve malları üretme ve tedarik etme şeklimizi hızla değiştiriyor. Otomasyon, yapay zeka ve gerçek zamanlı analitik, tedarik zincirini ve üretim operasyonlarını dönüştüren teknolojik ilerlemelerden sadece birkaçı. Bu yeni yeteneklerin hem olası sanatını hem de değer zinciri bozulma riskini anlamak, daha geniş stratejik seçimlerini değerlendirdiği ve gelecekteki yatırım kararlarını tarttığı için bir işletme için kritik öneme sahiptir.
Dijital Çalışma Şekilleri
Artırılmış gerçeklik (AR)/sanal gerçeklik (VR), analitik ve veri görselleştirme araçları ve dijital ikizler gibi dijital yenilikler, bir şirketin ürün sunumunu ve dağıtım modelini etkilemenin yanı sıra yönetim uygulamaları, karar verme ve genel olarak işin yapılış şekli. Organizasyon ve sürecin genellikle teknolojinin kendisinden daha önemli olduğu bir dizi dijital en iyi uygulamayı uygulamak, anlamlı yeni potansiyelin kilidini açabilir, farklılaşma sağlayabilir ve bir işi tartışmalı pazarlarda sürdürülebilir başarı için konumlandırabilir.